A DE BTK HÖK tavasszal üde színfoltként indította útjára az egyetemistáknak szóló új előadás-sorozatát, a Kulisszákat. Kéthetente közismert embereket hívnak meg, akik életükről, munkájukról, sikereikről beszélgetnek a hallgatókkal.
Az előadássorozat harmadik állomásának vendége április 18-án a televíziós gasztroreality egykori második helyezettje Sass Dani gasztroblogger volt. A Konyhafőnök című műsorban ismertté vált, eredetileg marketinggel foglalkozó szakember mesélt arról, hogyan indult el a műsorban, hogyan került adásról adásra közelebb a 10 millió forintos fődíjhoz, illetve, hogy mit érzett, amikor a fináléban mégsem az ő neve hangzott el. Szó esett emellett az Együtt egy konyhában műsor kulisszatitkairól, arról, hogyan kell tudatosan felépíteni egy karaktert, miként is lehet brandet létrehozni saját nevünkből. De azt is elmesélte, hogy mely fogások, szükségesek egy Instagram-, vagy Facebook-oldal sikeréhez.
Kitért a gasztronómia és a futás kapcsolatára. Élete két legmeghatározóbb elemét összekapcsolva építette fel ugyanis Sass Dánielből, a ma már jól csengő, brandként működő Sass Danit. Egy tudatos játék zajott ugyanis a forgatási idő alatt, amit marketinges ismeretei alapján ügyesen tudott alakítani egészen a fináléig, majd azután is.
– A legnehezebb mégis az volt, hogy marketingesként álltam séfek, szakácsok között, és szépen lassan elhittem, hogy itt nekem mégis csak helyem van – fogalmazott Sass Dani az előadásában.
A hallgatói kérdésekre adott válaszokból az is kiderült, hogy Daninak nincs kimondottan kedvenc étele, de az olasz konyha áll a szívéhez legközelebb, emellett elmesélte, hogy minden általa elkészített étel receptje saját. Az előadás végén útravalóul kiemelte, hogyha az ember igazán akar valamit, azt mindig eléri!
A Kulisszák következő állomásán, május 9-én a Wellhello Sohavégetnemérős című filmjének rendezőjével és iskolapszichológusokkal beszélgetnek arról, hogy milyen is az igazi Z generációs fiatal.
DEHDK Sajtóiroda – KECS.
Fotó: Szebellédi Soma
bővebben